Monday, March 30, 2015

~~ selamat pengantin baru wawa & helmi part 2 ~~

ok sambung kisah ni lagi..mama n ibu jadi penyambut tetamu di bahagian hadapan...mmg sibuk giler lah...ramai juga tetamu yg hadir,x menang tangan dibuatnya..hahaha

ok jam 12.30 ketibaan pengantin diumumkan...mmg sanding awal,sbb pihak lelaki dah sampai awal dari pagi lagi....time tetamu tgh ramai tu,mmg x sempat dah nak tgk pengantin bagai..jgn uolss xtahu sampaikan gambar dgn pengantin kat pelamin pun xde..huwaaa..sedih betul tau.....xde langsung kenangan bergambar satu family yg lengkap dgn pengantin..xtahulah macam mana boleh jadi macam ni....bnyk juga benda2 yg slack..dj pun tah macam ape tah..spekaer dah lah satu jer,masa umumkan pengantin tiba,x berapa dgr sgt...lagu yg dimainkan pun x best..hahahah...direct cakap...hehehe....

da pelamin..tema biru kuning...

photobooth segmen...

tempat letak hadiah....

da bilik perantin...semua nya homemade k..hahaha....ibu la yg kreatif sgt tu...huhu...

serius cakap..ni je lah gmabr pengantin bersama family yang ada...huwaaaa....

pegantin laki dah xdo time nih...


 
makcik n ibu...

sehari selepas majlis..brgmbar dgn family dah cukup korum,tapi non ada dalam busana pengantin lah...sob sob...

malam just buka3 hadiah jer ..ada bakar2 kambing juga..with family only...




hmm k lah cukuplah je lah cite setakat ni je..lama sgt dah..hahaa..shingga berlangsung majlis lain dah dlm family mama...kenduri kawin anak kepada sepupu mama..later2 cite k....

Post a Comment