Thursday, February 6, 2014

~~ makan2 kek @ dataran putrajaya ~~

wahahaha..dah lama wei..sokmo lah entry mama asyik tertangguhkan..k lah,x mo cakap panjang,jom kita sambung balik cerita pada malam itu...pas dah makan2 kat bangi tuh,terus shoot ke putrajaya...meramainya org pada malam tuh..almaklum,mlm minggu kan....jalan nak ke situ pun jammed..mama lalu jalan shortcut jer,ikut jpm tuh....

dah x serprise dah..sbb masing2 dah tau ada kek tadi...hehehe.....

sekali harung 3 org sekali senang...hahaha...

potong2,jgn x potong....

hepy besday to uolsss.....


sesi bagi hadiah..ika dapat tudung..ibu dapat wallet..tapi x de gambar lak....

ciuman dari cucu....


 ini budak kan,org suh dia cium last2 org yg cium dia..hahaha....

we all happy....

pas makan2,lepak jap smpai kul 12..pas tu masing2 pun gerak balik....

p/s esok malam mama ke kelantan....yeehaha..tapi sedih nak tinggal anak2..moga ayahnya jaga anak2 molek2 k...hehehe....

Post a Comment