Thursday, November 21, 2013

~~ konvo photoshoot @ putrajaya ~~

amboi kemain ekk.....cam konvo sebenar lak..beria2 nak photoshoot bagai..hakhak...biarlah kan..tuk kenangan jugak n sebagai inspirasi kepada anak2 supaya belajar rajin2 klu nak pakai jubah mcm ni lagi..tul x?huhuhu....

ok,keesokannya sehari selepas majlis graduasi aryanna,kitaorg bwk dia ke putrajaya tuk photoshoot kenang2an....actually,baju jubah nya boleh dipinjam bwk balik so pucuk dicita ulam mendatanglah kan....hehehe....

just photoshoot around dataran putrajaya jer....dalam jam 11 pagi jugak baru kuar,so memang masa tgh photoshoot tu time tgahari,mujurlah x panas sgt hari tuh..pelancong2 pun ramai time nih....


haishhh...ammar...x abis2 dgn aksi ultraman...


kami.....







nak jugak tuh....stail baling2 topi..hahahha.....

haaa gmbar yg bawah ni special sikit....ary bergambar bersama2 kakak2 ipts....kebeteluan masa kami tgh photoshoot,diaorg ni pun sama gak....so dipinjamkannya ary dan amar tuk masuk dalam gmbar mereka..tq kakak2.....hehehe....

boleh plak duk diam ammar kat situ...hehehee....

so alang2 kami dah kat putrajaya,terus ajak cik abe ke satu tmpat ni...dah lama nak bwk anak2 ke sini..tapi asyik tertangguh jer....so nanti kita cerita yer..daaa...ketemu lagi....

p/s hari minggu neh mama kena kerja...sok malam dah balik lewat,sabtu ahad lak pun kena keja,anak2 kena tinggai ngan maktok la jwbnya..huhu....

Post a Comment