Tuesday, November 19, 2013

~~ hari graduasi 6 tahun tadika koperasi islam,upm ~~

ushhh...lamanya x de entry baru neh....selalunya at least 1 hari 1 entry.. mama bz sikit..bz ngan program acheh tu la....minggu neh lak sibuk nak buat persiapan tuk seminar pada hujung minggu ni lak.....alhamdullillah,program acheh tu dah melabuhkan tirainya....3 minngu berlangsung,konfem bapak2 sama ibuk2 acheh tuh dah rindukan rumah memasingkan,hehehhe....selamat ketemu lagi....

k lah,ni nak cite pasal aktiviti hari sabtu yg lalu..ada majlis hari graduasi aryanna..so tahun ni aryanna naik pentas amik sijil tuk 6 tahun...tahun depan dah darjah 1 anak mama sorang neh....badan kecik comei maintain cm budak 4 tahun jer..hekhek....

so majlis seperti biasa lah...kali ni diadakan di dewan putra kolej 13,upm...en hubby pun cuti pada hari neh..memang mama suh cuti supaya senang nak suh amik gmbar n video..hehehe...aryanna juga masuk persembahan coral speaking n nyanyian koir....hari2 dok praktis kt umah x kire masa,lam bilik air ke,time nak tido ke...hahaha....

masa acara penyampaian sijil 6 tahun...

aryanna dgn bff dia....

tahniah anak mama!!! tahun depan dah darjah 1 ye syg.....

lagi gmbar dgn rakan baiknya...memang x leh dipisahkan mereka berdua neh....

aii mama pun nak enterprame?....mestilahkan..hehe...ammar x bwk time neh..tinggal ngan maktoknya....

dgn kawan2 nya yg lain....

p/s bnyk lagi benda nak citer neh...aduii masa betul2 mencemburuikan... 



Post a Comment