Monday, August 19, 2013

~~ cerita raya aidilfitri 2013 - pagi 1 syawal ~~

salam 12 syawal..hoii dah masuk minggu kedua syawal dah ni baru nak mula berbicara kat sini....raya sakan ye kome....hahahhaha....anyway,Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin....

actually,raya tahun ni raya yang paling dalam kenangan dan paling x berapa meriah sgt...ada kejadian yg berlaku dalam family membuatkan kami semua mcm x beraya sgt...just ambil syarat beraya jer kata org....smpt meriah beraya di hari raya pertama jer,pastu raya2 seterusnya dah x meriah dah.....

sebelum menceritakan kejadian yg tidak diingini tu,jom kita berbicara pasal raya yang x seberapa ni.....kami balik ke perak pada selasa subuh..konvoi ngan pakcik satu kereta n adik satu kereta..en hubby kata kali ni raya pada dia lain sikit,sbb ada sepupu dia dari sarawak ikut kitaorg balik beraya di kg jawang....sonok la dia tuh,hehehe.....jom tgk gmbar kami di pagi 1 syawal..tahun ni x bnyk gmbar sgt....

mama interprame baju..cantik x baju mama?...handmade dari kelantan tuh....hehehe

 pagi 1 syawal.....


ni je lah satu2 nya gambar family kami.....tahun ni bertema kelabu....


dak ammar hensem berbaju melayu di tgh terik kepanasan.....


mama n kakak..

k lah,cukuplah gmbar family kecik kami jer menjadi tatapan dulu....gmbar2 lain belum amik dari laptop lagi.....gmbr posing kami reramai....

p/s alhamdulillah,rumah baru dah hampis siap...#rumahku syurgaku....


Post a Comment