Wednesday, August 21, 2013

~~ cerita raya aidilfitri 2013 - 2 syawal ~~

ok,jom kita cite aktiviti kami di hari kedua raya lak...pagi2 dah bersiap2 nak g raya dedekat jer..x de g jauh2 pun..selalu g raya ipoh x tinggal punya,tapi dah jadi kejadian mcm ni,g dekat2 jer..g melawat sedara belah2 opah..tu wajib...sbb nak bwk opah jumpa sedara mare nya..klu anak2 cucu x bawak.sapa g nak bwk kan..hari raya ni lah masa tuk mengeratkan silaturrahim....

g umah pan jebah (moyang mama),umah achik kami,n umah wah salak....tiga buah umah je on that day..tgahri terus shoot ke hosp melawat pak cik..yg lelaki semua g semayang jumaat,yg pempuan berkampung je kat spital...mujur hari raya waktu melawat panjang smpai ke ptg....



yg lelaki tu sepupu mama..anak wan teh mama..duduk kat kulim,kedah....


maktok dan cucunya....

ehem..ehem....yg belakang tuh.....


mama n maktok....

p/s gmbar2 beraya di umah sedara mara memang x sempat nak snap....harap maklum..ni je gmbar yg ada di hari kedua....

erkk ..kenyang..hari ni ada jamuan raya UPM....meriah uollssss.....
Post a Comment