Friday, March 8, 2013

~~ surprise,surprise on my besday ~~

x abis2 lagi cite pasal besday ni haishh..hehe...ye lah setahun sekali je kan,mesti la nak abadikan kenangan tu...huhu

balik dari keje ptg tu,kira malam la mama dikejutkan oleh adik2 mama ngan sebiji sebeday kek dari bakers cottage....kek coklat...sedappp....tukang sponsor  n tukang rancang nya en hubby kesayangan mama la....rupenya dia buat pakatan ngan adik2 mama eh..terancang betul,smpai mama x dapat nak hidu..hehe....patut la rileks jer...dia dah rasuah adik2 mama..ahaha.... en hubby balik keje awal hari tu,mama ajak balik umah atas awal ,x nak...puas la ajak,dia buat derk je..rupanya ada udang di sebalik mee yer...

mama n anak2 + adik mama yg tukang beli keknya...

moh tiup reramai...
suka gambar ni....mama dan anak2..gambar en hubby x dak pun.. :(

sedang enak makan kek n kfc,en hubby bwk satu kotak besar punyeee..adiah tuk  mama...yeayyy....tq ....abaikan kain yg bertimbun itu..x sempat nak angkat dah..haha....

tadaa....beg from f timber....tq..tq..tq......

Post a Comment