Tuesday, August 28, 2012

~~ raya kami @ kg jawang,perak ~~

selamat sudah raya kami di kg baru2 ni..alhamdullillah,meriah sungguh x terkata, terpancar kegembiraan di wajah masing2,terutama anak2 lah..si kakak dah memahami apa itu erti raya..berjumpa sanak saudara kutip duit raya ,riang gembira bermain bersama..manakala si adik pulak lebih kepada mengikut sahaja...org lari ke sini,dia ikut lari ke sini,org lari ke sana,dia pun ikut jugak..haha...bagi sampul duit raya,asyiklah nak masuk ke mulut jer,x mengerti lagi apa itu nilai duit..haha....

raya kami tahun ni agak meriah..adik beradik ibu  ramai jugak yg berkumpul di rumah opah..kecuali ecu..dia beraya di umah mertua dahulu..x jauh pung,masih dalam kwsn perak juga....family mak teh pun ada jugak....si aryanna asyiklah main ke sana ke sini ngan mak cik hawanya,anak mak teh..selalu dia main ngan pak cik mamatnya,tapi pak cik mamatnya balik kg maknya dulu...main lah dorang berdua,smpaikan adik nya pun x dipedulikan..dak ammar tu plak terlebih girang pulak bila ada kt kg...x heran dah klu mamanya nyer nih x de depan mata dia..asyiklah seronok bermain..agaknya ramai yg dok melayan dia kot...kalau kat umah serdang nih,x nampak mamanya sikit mulalah merengek2....

pagi raya,seperti biasa....sesi siapkan anak2 dulu....dah semua siap,ayah pun dah balik dari sembahyang raya,mulalah sesi snap menyenap..bukan apa,tangkap gambar dulu,smpaikan mkn pun belum,sbb takut dak ammar meragam nak tido..dah lah pakai baju melayu,mesti panas rimas giler dia nanti...

tema kami tahun ni purple...baju en hubby cm tema sikit,light purple..tapi ok lah,purple gak kan... 



feeling2 berdua....

kakak dan adik.....
dok ralit main pe ntah....


raya pertama,x jalan jauh2 pun...dekat2 jer...just g umah acik kutok n mak yang,depan umah opah..diorg buat kenduri doa selamat naik umah baru....n raya umah mak long sebelah umah opah jer....
Post a Comment