Thursday, August 9, 2012

~~ kereta terbalik ~~

Salam 20 ramadan..x lama jer lagi kita akan menyambut raya riang gembira,tapi dlm masa yg sama berasa sedih kerna ramadan yg mulia bakal meninggalkan kita semua..entah tahun depan akan bertemu lagi atau tidak dgn ramadan  ini....dan 10 malam terakhir ni rebutlah peluang malam lalilatulqadar,insyaallah...makin nak menghampiri syawal,makin hati ni sedih pilu..mengenangkan arwah ayah yg dah pergi tuk selamanya..tahun ni adalah kali kedua kami beraya tanpa arwah ayah....alfatihah tuk arwah ayah..moga diampunkan segala dosa dan ditempatkan arwah di kalangan org2 yg beriman..aminnn....

k lah,nak cite pasal ni sebenarnya....pagi2 nak g keje tadi,si kakak ckp mama2,kereta terbalik?mama terkejut apa yg terbalik..rupa2nya si dak ammar tuh naik kereta mainan dia secara terbalik...hehe...siap dok senyum2 g suka naik kereta tu..dah pandai naik sendiri tu,tapi nak turun x pandai,hahah...dah pandai main benda2 yg melampaui batas umur dia tuh sebagai seorang budak berumur 1 tahun..heheh...main picit2 kipas lah,tekan tv lah,panjat grill pagar tuh pun boleh....haishhh..makin kuruslah mama kamu ni nak oii....

ralit tgk iklan...abaikan raga yg penuh baju tu..hahaha.... 
nak turun ,x pandai..merengek2 nangis..hehehe...mama biarkan jer..kejamnya mama..hahaha....

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment