Friday, October 30, 2015

~~ aktiviti hujung minggu ni ~~

dah nak hujung bulan dah baru nak muncul dgn entry baru..hahaha..nampak nau kemalasannya..eh xdelah xde cite2 sensasi sgt nak dicoretkan...biasa2 aja...

esok hari terakhir dalam bulan oktober..kejap je dah nak masuk bulan 11 kan,x lama lagi hujung tahun dah...xsabar nak tunggu 2 minggu lagi..eh..hihihi...

oklah memandangkan sekarang jerebu pun dah beransur pulih,maka marilah kita berjimba2 di luar bwk anak2 jenjalan pada hujung minggu ini..hihi..pada yg xtau nak ke mana tu ha mai2 sini rapat2 kita ceritakan kemana nak dituju ....

pertama2 sekali,dah tentu lah ekspo pertanian dan pesta konvo ni..I kan pencinta upm,mestilah promote UPM kan..jom2 ramai2 ke sini..macam2 aktviti ada....




yg kedua adalah festival LAMPU ni di presint 3 ,putrajaya..jom pakat2 mai sini..tahun lepas kami dah penah g,best jugak tgk2 lampu yg bermacam2 ...


di samping festival LAMPU tu ada jugak festival kesenian dan kebudayaan islam #piiacuf ni...juga di presint 3 putrajaya..

jom reramai kita memeriahkan acara2 ni..jumpa di sana !!!!
Post a Comment