Friday, April 10, 2015

~~ jam ajaib ~~

kemain tajuk,jam ajaib konon..hahaha..fungsi jam tetap sama di mana2 pun kan tapi bagi mama sejak adanya jam loceng ni bnyk betul menyenangkan keje mama uolsss....hihihi....

anak2 mama tu dah senang bangun pagi nak ke sekolah dgn adanya jam ni hahaha...si aryanna tu sebelum ada jam ni senang jugak nak bngun,cuma dak ammar tu liat sikit nak kena ikut rentaknya dulu..heheh...

kunci jam ni pukul 6,punya awallah pulak dia bangun..mcm pagi tadi,mama bangun2,masa tu jam pukul 6.15,tgk2 dia dah siap berbaju sekolah bagai..hahha..awal lagi la kakak...nak g sekolah jam 7..hihih..kakak2 excited dia ada jam loceng baru...pas ni kunci lewat sikitlah dalam 6.30 cam tu...jam tu mmg letak kat tepi tempat dia tido,bila bunyi dia akan tutup sendiri dan terus bangun..mmg senang si kakak ni....

ok cite si adik lak,pas mama dah siap2 pakai baju keje semua,dlm kul 7.30 tu baru gerak si adik..ok dulu 2,3 kali panggil gak baru nak bangun,kdg nak minum susu dululah,mulut jawab kejaplah mama,mata pejam hahaha..mcm2 peel lah...tapi skrg,senang bangat...mama bunyi kan je loceng tuh,haaa terus bangun uolss...maknanya dia tau lah tu masa utk ke sekolah..hihihi...suka dia dgn bunyi loceng tu..huhu...

haa inilah jam yg bnyk berjasa kepada mama tapi baru je berkhidmat seminggu ni...kita tgk lepas ni ada berjasa lagi ke x..kot2 budak2 ni dah lali pulak dgn jam ni..haha..benda baru memang lah excited memasing..hahaha...beli jam murah2 jer....

ok jom kita tgk gmbar abam ammar nih..dah besar dah dia..makin seronok nak g sekolah..ingat lagi mula2 dulu,bnyk dugaan tul nak antar dia ke sekolah tapi skrg alhamdullillah..dah makin ok..x lama lagi sukan,skrg kat taska sibuk duk berlatih ..tu cakap dgn dia,ammar berlatih rajin2 tau,nnti menang leh dapat hadiah....





berbaju sukan pagi tadi....mood nak bersukan dah mari..

 tq jam ajaib......eh !!!!
Post a Comment