Thursday, November 27, 2014

~~ sakit mata ~~

dah lama x menulis kat blog ni..adalah 2,3 cerita yg nak diceritakan..kita citer yg paling fresh dulu la k....semalam mama terpaksa E.L tuk kali kedua dalam minggu ini sahaja...isnin mula tu badan ammar cam dedar2 nak demam...ptg tuh dah nampak cam mata dia merah2 bertaik...dan ammar pun ada dok gosok2 mata dia cm gatal tuh...selasa,mama terpaksa gak antar ammar ke pengasuh..sbb mama ada audit dari OSH  harituh..mmmg x boleh dielak...hantar sekali ngan kakak aryanna,skrgkan musim cuti sekolah...

balik ptg tuh,tgk mata ammar makin teruk..so malam terus bawak ke klinik...amik ubat bagai..masa tuh mata si aryanna pun dah mula merah2..x leh jadi ni esok rabu mmg nak kena E.L lagi walaupun hakikat nya ada meeting penting pagi rabu tuh..tapi demi anak trpaksa juga..en hubby x dapt nak cuti lagi...sabtu tu dah cuti dan isnin depan nak cuti lagi...

masa ni memang merah sgt dua2 mata...

aryanna lak baru nak kena...

apapun,hari ni ammar dah semakin pulih n dah hantar ke pengasuhnya..si aryanna je lah yg masih merah lagi matanya..dan mama  bwk dia ke lab hari ni..mama terpaksa dtg sbb ada amali..mama doakan anak2 mama cepat sembuh sepenuhnya..AMIN...
Post a Comment