Thursday, October 9, 2014

~~ homestay, plkn pedas resort ~~

ok jom kita sambung kisah malamnya pulak..dapat homestay area kg ara,mambau tu jugak..jalan nak ke seremban 2..entahlah da exactly nama tempat tu mama x tau sbb bukan satu taman dgn umah sepupu mama tu..adalah dlm 30 minit jugak..taman lain...

homestay tu adalah teramat selesa bangat...cost smlm rm150...berbaloi lah..umah besar n luas,muat tuk family ramai2..umah 3 bilik....

ruang tamu yg luas..leh bentang toto tido ramai2 kat sini....

master bedroom....

dari pandangan depan...corner lot lak tuh..mmg luas umah ni....

dah malam,rehat2..yg makcik2,opah,ibu semua diaorg ke rumah sepupu balik tolong2 apa yg patut..mama dah x larat sgt...letih..en hubby je g bawak mak2 saudara semua..ammar tinggal ngan mama..tido awal dia malam tuh,letih sgt la tu...kakak aryanna dah ada geng main mana tau letih ...hahaha...

pepagi esoknya,hujan lebat sgt...wahh syok..sejuk jer...lepak2 makan nasi lemak n roti canai dulu ...jam 11 baru gerak ke rumah sepupu...g awal,sbb pas tu ada agenda lain lagi....dah siap2 semua sempat berwelfie lagi semua..hahaha...

bergambar dulu sebelum bertolak ke rumah sepupu..makcik2 n opah

adik mama n sepupu...

budak ini jumpa milo 3 in 1 duk la mrengek2 nak makan cam tu ajer...dahlah baju bwk sikit jer,kang kotor..aduiiii..anak2 last2 bagi lah jugak....


bergmbar kenangan di depan homestay....

sampai ke rumah kenduri,org masih x ramai lagi...jumpa saudara2 yg dtg dari kg lak..kemain meriahh uolss....dh smpai,terus makan ler...

cantik mak n bapak pengantin berbaju biru...

tu diaaaa...rombongan cik kiah mai dah...

family besar kami

p/s ini entry basi...lamaaaaaa...x update blog..sebulan ni bnyk ujian n dugaan yg melanda..smpai x de mood nak berblog....
Post a Comment