Thursday, July 17, 2014

~~ selamat hari lahir ,sayang ~~

alamak,alamak..maafkan mama sayang..terlewat buat entry tuk dak ammar sorang ni...cuti nuzul quran baru2 ni jugak jatuh pada hari jadi anak bujang mama..SELAMAT HAR LAHIR SAYANG...genap 3 tahun dah umurnya..moga menjadi anak yg soleh,murah rezeki dan panjang umur hendaknya....dah 2 tahun berturut2 besday kena bulan puasa..tapi its ok...benarnya,dia masih x paham apa lagi besday tu..hehehe...macam si aryanna dah tau kan..besday je mesti nak kek ..hehehe...

syukur alhamdullillah,dapat juga ammar potong2 kek kan...ikutkan mama,mama nak celebrate kat kg je....tapi pakcik azaharinya sponsored da cake..owh tq2 very much....seronot la dak ammar tuh,tapi rasa kakak nya lagi teruja kot..hahahah...

budak2 jer seronok sebenarnya...mlm tuh 2 beradik tu main bunga api ngan kwn2,dah alang2 ajaklah kwn2 nya sekali makan2 kek..tunggu smpai si ayahnya balik terawih lu...ni baru sikit je kwnnya,ikutkan ramai budak2 kawasan taman umah mama ni....abaikan la tilam n baju yg dok gantung tu,huhuhu....


nin dia besday boy yg minat ultraman ..heyahhhh.....



p/s x sabar nak shoping2 raya ni..in sha allah sabtu nih...persiapan utama dah siap...nak cari baju kasual tuk budak berdua tuh + kasut raya je lagi...beserdehana je tahun ni....alhamdullillah.....

Post a Comment