Tuesday, June 25, 2013

~~ jerebu oh jerebu ~~

Jerebu is everywhere..mak bapak terkesan,anak2 lagi lah terkesan dek jerebu yang melanda..

Smlm,aryanna x ke sekolah..sekolah di seluruh selangor diberi cuti..tapi hari ni sekolah dah dibuka semula kecuali area  pelabuhan klang sana..

Ya Allah,mohon padamu lindungilah negara kami agar pulih seperti sedia kala..AMIN..

anak2 dipaksa pakai mask bila nak kuar..tapi tau je lah si kecik tu,kejap yo nak pakai pun....

ni keadaan pagi semalam dari tingkat 3 mama bekerja...hari ni macam ada pengurangan sikit....

p/s sekarang hari minggu mama penuh dgn pelbagai aktiviti.. 2 minggu berturut x lekat kat umah langsung....minggu ni lagi lah....gagagaggaa......

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment