Tuesday, February 19, 2013

~~ walimatul urus sepupu aisyah & amri ~~

hmm agak kurang entry bulan ni kan berbanding bulan2 sebelum ni?...entahlah penyakit M tu ada sikit melanda..dan  pas ni lagi2 lah  x sempat sbb kelas amali dah nak bermula minggu depan..semester dah bermula....

la ni baru ada mood nak cite pasal kenduri kawin sepupu mama pada cuti raya cina baru2 ni....ahad lepas majlis di pihak lelaki kat taman desa cheras....di sebelah pempuan iaitu sepupu mama pada 10hb,akad nikah 9hb...bertempat di kg temin,perak....

entry ni mengandungi gambar utama je..sbb gambar gedik2 bnyk terdapat dalam kamera adik mama yg belum ditransfer lagi..ni yg penting2 je..hihi...to aisyah & amri klu kome baca entry ni selamat pengantin baru,moga berbahagia ke akhir hayat...

 pic sumber fb.....

pelamin yg super  duper cantik....tema merah....

majlis akad nikah di rumah pengamtin perempuan......serba putih...alhamdullillah sekali lafaz je sah menjadi suami isteri....
sama cantik + sama padan....
majlis persandingan di rumah perempuan

majlis persandingan di sebelah lelaki ahad lepas....




Post a Comment