Thursday, February 14, 2013

~~dah dapat BR1M 2.0..alhamdullillah ~~

Pagi tadi dah selamat g amik baucar tunai BR1M 2.0..alhamdullillah..kali ni tmptnya dekat je..kat sk sri serdang..BR1M 1.0 dulu kena amik kat puchong,sekolah pe ntah xingat..

Proses pun x lama..org pun x ramai sgt sbb dia buat berperingkat2..dahh dapat baucar terus g cash kan kt maybank.. Baucar ni hanya leh tunaikan kat 3 bank je..maybank,public bank dan bsn..

Hasil dari duit tu mama belikan tilam tuk bebudak ni..tilam yg ada tu dah x elok sgt..so utk nak tgk apa hasil dari duit bantuan ni mama beli lah tilam leh dibuat kenangankan..hikhik..supaya x abis mcm tu je kan...hahaha..

balik dari kg,tgk2 dah dapat surat 
tilam  yg dibeli..belum bwk naik atas....


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Post a Comment