Thursday, December 16, 2010

mengidam serbuk asam bui....

huhuhu...entry lewat malam..sanggup tunggu smpai hubby aku dah guna pc,cepat2 aku guna lak...nk tulis entry nih..hihihi...


sejak 2,3 hari nih kepingin aku nak makan benda masam..lagi2 serbuk asam yg selalu kita letak kat buah2 tu cam jambu ker,mangga ker...sepanjang minggu nih leh dikatakan kerap gak aku ke kedai makan berhampiran library kat tmpat keje aku nih....tiap kali g,memang x lepas aku beli mangga campur ngan serbuk asam tuh...


bila balik umah jer,asyik terliur je ingatkan serbuk asam tuh...tapi baru malam ini aku berpeluang makan dgn sepuas2 nya kat umah sbb aku dah beli serbuk asam tu..tapi giler ker nak mkn mcm tuh jer,jadi aku beli epal tuk dimakan sekali dgn serbuk asam bui tuh....


emm nikmatnyer.....




letak banyak2 cam kat dlm gmbar tuh....uuuu lazatnya....

tapi elok ker utk kesihatan klu mkn benda2 mcm nih?...makanan x berfaedah....aku memang suka asam2 nih,tapi xder lah kerap sgt makan...sesekali jer...sejak dah berisi nih,mcm teringin balik....elok ker utk kesihatan baby nih?..huhuhuhu....

p/s : esok ingat nak g check up kat mesra lah,memandangkan hubby pun cuti.....mcm mana lah baby mama nih,sihat ker x?...huhuhu...

mode : nak berbaby for second time...weee :)

No comments: