Friday, July 2, 2010

ragam aryanna...

lately,aryanna x berapa sihat...selesema..mana x asyik nak mandi malam jer...x sejuk ker budak ni ha!!!!saat aku dok tulis entry nih,dia ada duduk kat sebelah aku tgh makan durian...menusuk bau durian smpai ke lubang hidung aku ni ha...aduyaiii...sebelum ni aku tau dia selesema jer,tapi semalam selepas balik dari umah penjaga,aku terdengar suara dia yg serak2 basah tuh..hihihi,napa suara jadi macam tu syg oii..dah tu,tgh aku dok belek2 gambar dalam camera,dia sibuk dok suruh tangkap gambar dia yg pelbagai aksi...so layannnn....




mama suh pakai baju tido,tapi pandai je dia pilih sendiri nak pakai baju pink n suar polka dot tuh...ish2...
Post a Comment