Wednesday, July 7, 2010

autoshow at bukit jalil...

entry tertunggak nih..x da masa nak tulis...sabtu lepas,hubby awal2 pagi dah warning "yang,masak awal sikit,tgahari nanti nak g tgk autoshow kat bukit jalil"...hushh...minat tul lah laki aku bab2 kereta ni..kita sbgai isteri mestilah menyokong apa saja (benda baik2 jer k,hihihi)yg laki kita suka n minat...kena bgi sokongan...wlaupun aku kurang minat bab nak makeup2 kereta nih,tapi aku layankan jer ikut my hubby...so tgahari pas zohor,kitaorg pun pergi lah...org x ramai sgt..agaknya org x tahu sgt kot.. ingatkan masuk free,ghupe2nya kena bayar..sorang rm 18..hamik kau,mahal giler...bukan ada apa sgt,autoshow jer,malam mybe ada drift kot..dua org dah rm36,g makan pun sodapp...tapi dah hubby minat,ikut jer..g pun dia yg bayar...hihihi...so layan je lah pics2 kami yg seberapa nih..ceewahhh..huhuhu...

ni ha bukti tiketnya...





my hubby teringin gok nak bergambar ngan model seksiss tuh..huhu...terketar2 tgn aku snap gambar nih..huhuh....

nih antara gambar2 kereta yg sempat ditangkap...kami balik dalam kul 6 ptg..time tuh ujan dah rintik2...hajat hubby nak stay smpai malam,sbb ada show drift...tapi memandangkan ari dah mula hujan,aryana pun dah meragam ajak balik,so kami decide balik jer lah...mak call,kata ecu nak dtg...aryana dah sibuk mula panggil cik mamat,cik mamat...(nama anak pak cik aku yg bongsu,tua setahun dari aryana jer)...

No comments: