Wednesday, September 14, 2016

~~ kisah hari raya aidiladha kami ~~

assalamualaikum semua..alhamdullillah dah lepas berlalu hari raya haji yg serba sederhana....org lain masih syiokk dok bercuti panjang kan almaklumlah cuti sekolah,mama kat sini dah bekerja dah...jumaat bercuti kembali kan..in sha allah,xde apa hal mungkin akan pulang ke kg perak...

raya haji baru ni kat kuarters je..mana lagi kan..itu je yg kita tuju..kali ni adik mama si wawa amik bahagian aqiqah utk anaknya si hamra...so berkampung kat surau kuarters je la tolong2 apa yg patut..

paklong with hamra..dah besar budak ini..gerammm mak long tau...

suasana di surau kuarters di pagi yg sungguh nyaman sejuk2 gitu hujan kan..hmm

lepak2 lu sementara ,menunggu org lelaki melapah lembu...

ok dah ada keje,jom merewang...uhuk uhuk....

eh eh en hubby kita ada gak..pandai ke tu bang?...hahaha...balik dia cite tangan dia luka kena pisau..hahaha..jgn main2 oooo pisau2 nak melapah ni semestinya kena tajamkan....

 3 of us.....

masak2..lapar dah perut time ni....


itu jelah citenya..duduk lepak smpai malam baru balik..ibu pun xmasak apa pun kat umah..kuarters dah sedia makan2...kenyang smpai malam..lauk pun ada bawak balik..siap dapat daging korban lagi..hmm ptg ni nak masak daging masak kicap lah..sedapnyaaa..nyum nyum...
Post a Comment