Friday, November 27, 2015

~~ berakhirnya taska 4 tahun ~~

assalamualaikum ..pembuka bicara...dah hujung bulan baru nak muncul kan..bnykkk sgt cerita yg nak dikongsikan kat sini ye kwn2...

x lama lagi sesi ammar di taska koperasi 4 tahun akan berakhir..start awal bulan depan akan berpindah ke tadika 5 tahun..kat sini mmg masuk awal sebulan utk bagi anak2 membiasakan diri dgn suasana baru...harap2 tahun ni xde lah drama air mata lagi mcm yg awal tahun hari tu...bulan 12 nnti hanya sesi santai2 je belum ada sesi pembelajaran lagi.start bualn 1 nnti baru ada...yuran pun alhamdullilah dah  bayar dah...

ok,mmandangkan ammar last di taska ni,dia ada dapat "sesuatu kenangan" dari cikgu...huhu...terima kasih cikgu ila di atas hadiah itu dan di atas segala  ilmu  berguna yg dicurahkan kepada anak mama.

ammar dgn hadiahnya

jeng jeng jeng..baju tshirt printed...cantik..

akan dijadikan kenangan  segala memori di TCM 2015.......

p/s akan mama ingat segala kenangan amar masuk taska di awal tahun hari tu....semoga tahun ini baik2 belaka...

tahun ni xdpt tgk ammar konvo sbb clash dgn g langkawi 14hb hari tuh..sob sob...nak tgk dia buat persembahan ..huhu...
Post a Comment