Thursday, September 12, 2013

~~ alhamdullillah,rezeki anak - anak ~~

salam semua....pheww dah lama menyepi dari entry2 baru ni....bukan x de cite yg nak dibebelkan,tapi kesempitan masa yg amat mencemburui..almaklumlah semester kan dah bermula...hehhe...cite tu ade je..yg gembira,yg sedih..semua ada....hahaha...

ok,ok...first kita cite pasal perkara gembira dulu yer.....ALHAMDULLILLAHHH...SYUKUR ATAS REZEKI MU YA ALLAH....akhirnya setelah sekian lama,dapat juga mama dinaikkan pangkat ke penolong pegawai sains gred c27....ingat x dolu2 mama ada upkan entry pasal tiap2 ptg kena g belajar,tinggal anak2 hari minggu g kelas.so pengorbanan semua tu dah berbaloi skrg....dapat surat,isnin ptg...gedebuk gedebak settle kan semua,surat sumpah,medical checkup,n then lapor diri....

actually,tahun ni mama  rasa tahun murah rezeki tuk mama...rumah baru,kenaikkan pangkat baru,kereta baru.ehemm bukan nak riak k....sekadar coretan tuk kenangan....so rasanya segala2 dah lengkap sekarang dan tibalah masa tuk mama bekerja keras mengumpul duit kembali...almaklumlah tahun depan anak dah mula nak bersekolah,so pasti bnyk nak pakai duit kan..dan kepada family,terutama ibu mama,x lupa jasa2 mu yg dah bnyk menolong kami....

dan kepada en hubby juga,syukur awk dinaikkan gaji lagi..alhamdulillah Ya Allah....dah lah en hubby baru jer berpindah ke kilang baru yg lebih besar,hujung minggu ni In Sha Allah nak pindah rumah lak..mesti penat ann..x pe,I know u kuat..hehehe....

surat tawaran

p/s rumah berkecah sgt..bz mengemas barang2 nak pindh....penat,kemain bnyk bnda nak dipacking...hewhew....

Post a Comment