Friday, October 1, 2010

2 syawal dan raya lagiii.....


hari nih dah masuk minggu terakhir syawal dah...tinggal x berapa hari je lagi nak abis syawal..tapi aku masih x abis2 nak cite pasal raya hari tuh..k lah kali nih nak cite pasal 2 syawal lak...2 syawal kami berjalan ke umah sedara...kuar dari umah pun dah tgahari..lewat...sbb masak2 lu makan nasi siap2...x sedap jalan klu g umah org x makan nasi lagi..konpom2 kena makan nasi kat umah org kan...

k lah layan gambar je lah...

nih kat umah baru achik...n umah wan cho(mak abg leh) kat chemor,perak...yg baju kuning tuh
julie(yg wat aksi terlampau tuh),ada sapa nak berkenalan?...kihkihkhih..

sesi beraya di serdang plak....
pada sabtu baru2 nih,dapat jemputan kawin kat ppl upm...dan juga pegi open house umah kwn pak cik aku kat equine park..layan gambar lagi lah...malas nak cite bnyak2....


nih kenduri kawin kat ppl upm...anak jiran aku kawin,mastura....


sementara tunggu pengantin dtg,kami sefamily dulu bergambar kt pelamin,kihkihkih..nih semua mak cik aku n mak aku la minah kepochi...hihihih....nak jugak bergambar kat pelamin kan...baju kelabu tu lah pengantin...




tu gambar beraya kat area equine park...kwn2 pak cik,g umah sepupu x de kat umah lak...g beraya jugak kot...


so,sekian lah raya cite raya kami...tapi ada lagi,,,huhuhu...jamuan raya kat opis lak..esok ada gotong royong masak2 tuk jamuan raya...majlis nya pulak pada sebelah malam..so nanti story k...babaii...mata dh ngantuk nak tido....

1 comment:

puterisholihah said...

heheheh,.... kite pun raya juge... ^_^