Saturday, September 4, 2010

my beloved daughter,aryanna...

entry2 sebelum nih, x penah aku cite pasal anak aku...so skrg nak cite sikit tntg anak perempuan kesayanganku,nur aryanna qistina bt mohd suhaimi....dilahirkan pada 23 mei 2007 di hospital kajang...berat masa dilahirkan 2.8 kg...panggilan manja ary,nana,aryanna...semua boleh la...tapi aku panggil ary jer...masa lahir kan ary kat hospital,5 hari gak lah kami ditahan kat wad,x leh balik...ary kena jaundis..sian dia..seksa masa dok kat hospital lama2...masa tuh aku pun pertama kali nak handle baby,sorang2 uruskan ary...hohoho x ku lupakan kenangan itu...


so skrg dah 3 tahun 4 bulan dah...saat aku tulis entry nih,dia dok sebelah aku ni ha...dok main lukis2 gambar pa entah...kdg2 fikir balik,sian ary hari2 main sorang kat umah x der kawan..bila nak main jer,mula lah ajak aku main sekali ngan dia...jual2 lah,masak2 lah....rasa kena bagi adik kat ary gak nih,hihiihi...

ingat tahun depan nak antar dia sekolah...skrg masih antar kat pengasuh g...kat area2 umah aku kat serdang ni ha...

pic nih masa on da way nak g mydin shoping raya hari tuh..sibuk nak suruh tangkap gambar dia....

nih pic masa dia dok tido...sejuk perut tgk anak ku sedang tido...suka tgk dia tido ....time dia berjaga nakal ya amat...x larat aku nak melayannya...




ni antara himpunan2 gambar2 ary yg pelbagai aksi....

No comments: